Вивчаємо віршовані твори за допомогою опорних схем
Інноваційна діяльність за авторством Катерини Крутій: «Використання опорних схем на заняттях з мовленнєвим навантаженням». Тема:Вивчення вірша «Соняшник» за допомогою опорних схем.
Мета: розширювати, уточнювати,розвивати знання дітей про весняний період часу, зміни в навколишньому оточенні, та сезонні явища в природі .Закріпити характерні ознаки весняного періоду : сонце не тільки світить, а вже і гріє, завдяки чому розвивається жива природа рідного краю.Продовжувати вчити дітей запам’ятовувати римований текст за допомогою опорних схем ,розвивати інтонаційну виразність мовлення,виховувати естетичні почуття. Заохочувати намагання дітей ділитися враженнями з однолітками ,вихователями про зміни в природі під час весняного періоду.
Обладнання: ілюстрації про весняні зміни в природі, наочний матеріал із зображенням сонця, соняшника,вірш «Соняшник»,опорні схеми до вірша.